mandag 24. februar 2014

gul solskinns-gi-bort

Gul kjøkkenbenk, gul tapet, gul pute, gul fillerye, gule blomster, gul kaffekopp - det er mye gult her i huset.





Nå setter jeg meg selv på en (midlertidig) gul garn-avvenning og lodder ut (det meste av) det gule garnet jeg har på lager. Jeg har samlet sammen 100 gram gul Holst Samarkand, 100 gram gul Abuelita Baby Merino og 100 gram oransj (det er jo iallefall i slekt med gult?) Abuelita Baby Merino. Alle de tre fargene er mye friskere og klarere enn på bildene - en skikkelig solskinnstrio!




Er det noen av dere som har lyst til å strikke vårsola fram? Jeg deler ut ett lodd for kommentar under dette innlegget, ett lodd til deg som enten følger bloggen (her eller på Bloglovin) fra før eller vil følge fra nå av, og ett for link fra bloggen din (bruk gjerne bildet over).

Jeg trekker lodd den 17.mars og sender solskinnspakken ut så snart som mulig etterpå, så har vinneren garnet i god tid før den gule påskehøytiden.

Velkommen til solskinns-gi-bort!

29 kommentarer:

  1. Så herlige farger! Jeg tar to lodd:)

    SvarSlett
  2. Strålende farger! Jeg vil gjerne strikke sola fram :)

    SvarSlett
  3. Å nå fikk jeg vårstemning :) jeg tar gjerne to lodd for å få muligheten til å bli med på å strikke frem sola :)

    SvarSlett
  4. Så flotte farger; jeg er med! Følger på Bloglovin, så jeg trekker to lodd og krysser fingre :)

    SvarSlett
  5. Vår, vår!! Kjente at det gule freista med sin vårlighet!! Ett lodd til meg, takk!!

    SvarSlett
  6. Det var noen flotte farger. Selv om jeg har garnstopp så kan det jo ikke skade å vinne litt garn :) 2 lodd på meg! (kommentar og følger blogg)

    SvarSlett
  7. Artig, herlige gulfarger. Jeg er med og tar to lodd. (kommentar og følger)
    Bente

    SvarSlett
  8. Fine farger - ynglings (etter grønn) - 2 lodd til meg (følger på bloglovin også)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Kjempefine farger Ü Jeg tar gjerne med meg 3 lodd, og krysser fingrene!

    SvarSlett
  10. Gult er kult og her lengter vi etter våren! Jeg tar to lodd på din fine gi-bort!

    SvarSlett
  11. Så herlige friske farger! Jeg tar gjerne tre lodd. Følger allerede bloggen din og skal lage en ny post i morgen der jeg linker til giborten din.

    SvarSlett
  12. Hei. Så fantastisk fine farger... jeg vil svært gjerne delta og tar to lodd, har lagt deg til på bloglovin :)

    Hilsen trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Deilige farger, jeg tar gjerne 2 lodd og prøver lykken :) Hilsen Beth

    SvarSlett
  14. Nydelige farger. Tar gjerne et lodd.
    Håper at sola kommer snart også. :)

    SvarSlett
  15. Så flott garn, dette vil jeg gjerne være med på.
    3 lodd til meg, la meg til som følger nå og gleder meg til å følge bloggen din videre :)

    SvarSlett
  16. Hurra! 2 til meg! Jeg eier ikke ett eneste nøste gult, så det hadde vært perfekt;)

    SvarSlett
  17. Gult er herlig! Jeg prøver meg med to lodd, og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  18. Åh! En solskinnspakke hadde vært veldig velkommen her i huset:-)

    SvarSlett
  19. Dette var fristende å være med på. Tror det er første gang jeg er innom deg, men nå legger jeg meg til som følger og linker fra bloggen min,

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  20. Første gang jeg er innom bloggen din, men ikke den siste! Har lagt meg til som følger og blir gjerne med på din solskinns-gi-bort! :-)

    SvarSlett
  21. Jeg har ikke strikket med noen av disse garnsortene tidligere, så jeg satser med 3 lodd:)

    SvarSlett
  22. Da ble jeg følger til nok en trivelig blogg. " lodder til meg. Lykke til med din Give Away.
    Klem

    SvarSlett
  23. Så fin blogg.Har lagt meg til som følgar. Då blir det 2 lodd på meg. Lukke til :)

    SvarSlett
  24. Gult er kult! Har fått helt filla på gult og grått her i huset. Slår på stortromma og tar tre lodd jeg! Flott blogg som det blir kjekt å følge!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvordan gjør jeg for å linke til innlegget?

      Slett
  25. Jeg følger deg både her og på bloglovin og linker i tillegg på egen blogg. Har aldri tittet innom deg før, men her var det mye fint!
    Krysser fingrene for at jeg blir heldig vinner av de flotte gule fargene :-)

    SvarSlett
  26. hoi hoi to vinner-lodd til meg ;)

    SvarSlett
  27. Herlig solskinnsgave fra deg da. Her er jeg følger. Tar to lodder hos deg. Lykke til med solskinns give awayen din.
    Klem

    SvarSlett
  28. 2 lodd på meg!:D Takk for påminnelsen:D

    SvarSlett