torsdag 23. januar 2014

12 months of knitting

Leste om denne hos Lene Hammertro som hadde oppdaget den her, og jeg vil også være med! 

I år har jeg lyst til å strikke flere gaver til både store og små, og jeg vil gjerne få brukt opp en del av garnlageret (sånn at jeg kan kjøpe mer). Kriteriene for å fylle ut kalenderen hos meg er derfor at prosjektet er en gave, og at det iallefall tar utgangspunkt i garn jeg allerede har.




Så langt har jeg bare fylt ut årets fire første måneder...

Januar:
Pickles Pure Wool - Sigurds Pullover fra Babystrik på pinde 3,5-4

Februar:
Drops Alpaca - votter og pannebånd

Mars:
Pickles Pure Wool - Bellas Bolero fra Babystrik på pinde 3

April:
Nøstebarn 2-tråds merino - Rilletrøje med hulsnoninger fra Babystrik på pinde 3


Er det flere av dere der ute som er med?

(Bildene har jeg hentet fra Pickles, Garnstudio og Nøstebarn.)

12 kommentarer:

  1. Så artig! Har allerede strikket en gave denne måneden så kanskje hvis fokuset er der ;) Ingen dum ide i alle fall :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tenker man kan velge det fokuset man vil :) ! Men sånn ellers så er vel ikke problemte å komme på 12 ting å strikke i løpet av et år ;)

      Slett
  2. Det var lurt! Blir spennende å følge med her. Som oftest er det jo sånn at planene endrer seg etter hvert som året skrider frem og inspirasjonen strøymer på.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kan iallefall ikke planlegge hele året i januar ;)

      Slett
  3. Gleder meg til å se hva du får til i de neste månedene! Her var det mye fint :-)
    Jeg håper egentlig å gjøre ferdig et par ting i måneden fremover, jeg...

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å følge med på dette:-) Veldig inspirerende!

    SvarSlett
  5. Jeg er også med! Har laga en egen kateori på bloggen for 12MOK-prosjekter. Jeg satser superambisiøst på 12 store plagg i 2014, så får vi se hvordan det går ;) Blir spennende å følge med på dine prosjekter!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy - gleder meg til å følge med!

      Slett