mandag 6. mai 2013

drømmen om strikk

Lite faktisk strikking her om dagen, men masse planlegging av prosjekter som kan realiseres når fingrene finner tilbake til sin naturlige form og tilstand om et par måneder. Wool Rocks sitt vårlige garnbytte har vært en strikkerelatert oppmuntring mens jeg venter på å komme i gang igjen - se denne fine pakken jeg fikk fra Sandine i Alsace!





3 nøster med Fonty Boheme, et fransk garn som er 65% bomull og 35% lin - gleder meg til å teste det! Og til å spise snopet og drikke teen som fulgte med...

Selv sendte jeg av gårde 3 nøster Holst Supersoft og en pakke med frø oppi. DET er vår for meg.




Var du ikke med nå så bli med neste gang - veldig koselig å få en omtenksom pakke i posten fra en fremmed! 

10 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en veldig koselig ting å gjøre! Kanskje jeg skal bli med neste gang :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med forundringspakke i posten :) Spennende garn du fikk også. Håper formen er fin og alt bare velstand :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Formen er fin, tilstanden tatt i betraktning ;)

      Slett
  3. Takk for godt tips! Wool rocks garnbytte hørtes kjekt ut, og bloggsiden var særs inspirerende! Gje eit tips neste gong det er bytting på gong, så vert eg med!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, skal lenke til garnbytte neste gong og - og ellers så er wool rocks ein fin blogg generelt :)

      Slett
  4. Spennende med garnbytte - jeg var også med denne gangen. Synes det var gøy å handle en liten inspirasjons-pakke til en fremmed i tilegg til spenningen det var å vente på en pakke.

    Fin pakke du sendte og spennende pakke du fikk. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig! Gøy både å lage og få pakke :)

      Slett
  5. Så gøy med bytte, riktig god helg!

    SvarSlett